De eerste week: korte samenvatting - Reisverslag uit Banepa, Nepal van MargitHeslinga - WaarBenJij.nu De eerste week: korte samenvatting - Reisverslag uit Banepa, Nepal van MargitHeslinga - WaarBenJij.nu

De eerste week: korte samenvatting

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2014 | Nepal, Banepa

Voor iedereen die het nog niet wist: ik ben dinsdagmiddag veilig geland in kathmandu:) ik werd opgehaald en naar het hotel gebracht. Savonds heb ik daar gegeten en de andere mensen leren kennen. De volgende ochtend arriveerde Tamara, een fysio uit Oostenrijk. Met haar had ik de volgende drie dagen Nepalese les en excursies. De eerste dag zijn we naar de grootste stupa van Azië geweest, in Bodnath. 'S avonds had ik afgesproken met Lana, die ik via een forum had leren kennen. We hebben door Thamel gewandeld en heerlijk gegeten bij OR2K, een aanrader uit de lonely planet. Toen in het donker in mn eentje met de taxi terug, dat was wel even spannend maar het is allemaal goed gegaan :). De tweede dag hebben we verschillende weeshuizen en scholen bezocht, waar volunteer society Nepal vrijwilligers voor verzorgt of zelfs heeft opgericht. Ik doe mijn vrijwilligers werk ook via deze organisatie. 'S avonds zijn we met iedereen van het hotel naar Thamel gegaan. Dat is trouwens het touristencentrum van Kathmandu. Het was een van de beste avonden ooit. Zo enorm gelachen met de mensen die ik in het hotel heb ontmoet. De derde en laatste dag van de introductie hadden we een excursie naar Thamel, en hebben we savonds weer bij OR2K gegeten. Dat restaurant is echt geweldig.
Nu ben ik in het gastgezin, een gezin met een baby en een peuter, dus heel gezellig :) morgen komen de andere vrijwilligers terug van hun weekendje Thamel. Later als ik wat meer tijd heb zal ik meer vertellen en wat fotos laten zien, dit was even een korte update.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 1581

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk in Nepal

18 Juli 2013 - 18 Juli 2013

Rondreis Thailand

Landen bezocht: